امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 8, 2022

Prioritize Cybersecurity as Your Organization Taps the Cloud

While the cloud comes with the speed to innovate, a digital infrastructure opens the door to a new set of risks for businesses. IT teams are now tasked with securing hybrid workforces, while also ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=275FF72F3F774065AEA4D67DEF166A72&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f423527&c=12377653268188350025&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment