امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 8, 2022

“Keep the conversation going ” is the new mantra: SAAS SALES

For the first time, you paid google to make your customers test your solution and you had to depend on the best CRM available in the market to make sure we converted them to a paying customer because ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=275FF72F3F774065AEA4D67DEF166A72&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fpulse%2fkeep-conversation-going-new-mantra-saas-sales-athira-surendran&c=6076092993148295308&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment