امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 13, 2022

Zoom dives deeper into intelligent customer service with Solvvy acquisition

Brent Leary, principal analyst and founder at CRM Essentials, who watches the customer service space, says that this may be a more practical deal than the one with Five9. Story continues “I think this ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=37ECC0DDC06F4615A88DB435F5795A45&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2fzoom-dives-deeper-intelligent-customer-140009594.html&c=1026020615481594736&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment