امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 11, 2022

Why AI is the new (and best) customer service agent

AI is becoming the new customer service agent. As customers demand service that is highly personalized, easily navigable, and resolving of their concerns, questions, and needs, AI is being leveraged ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=35222B8B50484D9A99C8598FE2447C1A&url=https%3a%2f%2fventurebeat.com%2f2022%2f05%2f11%2fwhy-ai-is-the-new-and-best-customer-service-agent%2f&c=3155425757641864456&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment