امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 10, 2022

Techcombank adopts Salesforce technology to drive digital transformation and customer engagement

Before working with Salesforce, Techcombank was using an in-house customer relationship management (CRM) system. The Bank recognized that there was untapped potential to integrate data and lead ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9D9E6E229A1A48068992EE6BDD7B5F8E&url=https%3a%2f%2fvietreader.com%2fbusiness%2f58309-techcombank-adopts-salesforce-technology-to-drive-digital-transformation-and-customer-engagement.html&c=11504124337004556806&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment