امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 13, 2022

Morning Brief: Top Financial Stories Dominating on Friday, May 13

The deadline for submitting non-binding proposals is May 30. Long under pressure from activist shareholders, the Japanese conglomerate also announced a special dividend worth $545 million for the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=138DE7D7F6744396BD974A506EDE3241&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fnews%2f22%2f05%2f27186726%2fmorning-brief-top-financial-stories-dominating-on-friday-may-13%3fmod%3dmw_quote_news&c=10814034064452824204&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment