امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 1, 2022

How Amazon spotlights small businesses—and helps them succeed

The panel, moderated by Brent Leary, co-founder and partner of CRM Essentials, and featuring welcome remarks by Keri Cusick, director of Small Business Empowerment at Amazon, will highlight strategies ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2235E24BB01A45DEA8DC86DB53420DF8&url=https%3a%2f%2fwww.aboutamazon.com%2fnews%2fsmall-business%2fhow-amazon-spotlights-small-businesses-and-helps-them-succeed&c=12919722368881347303&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment