امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 12, 2022

From Salesforce, Another Example Of How Companies Can Embrace Transparency And Reduce Risk

For companies that have felt ambivalent about giving their employees a louder voice, the shift toward transparency raises questions about risk and preparedness. What should concern business is that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=940832614BEF4938819AF82EB4352F18&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fcaterinabulgarella%2f2022%2f05%2f12%2ffrom-salesforce-another-example-of-how-companies-can-embrace-transparency-and-reduce-risk%2f&c=17407278419985340373&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment