امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 14, 2022

Eastern Platinum Limited Reports Results for the First Quarter of 2022

Update other capital assessments upon completion of capital fundraising. Care and maintenance with respect to the underground portion of the CRM will continue while the Company assesses the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=05B67D3A626B45AAA0D866794846AD6C&url=https%3a%2f%2ffinance.dailyherald.com%2fdailyherald%2farticle%2fnewsfile-2022-5-13-eastern-platinum-limited-reports-results-for-the-first-quarter-of-2022&c=16702355785251802159&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment