امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, May 9, 2022

Avaya Enters Strategic Partnership with Microsoft to Deliver Avaya OneCloud™ Solutions on Microsoft Azure

Avaya OneCloud CCaaS customers have increased customer insight via CRM data maintained within Dynamics 365, and benefit from Microsoft's powerful AI capabilities via Azure Cognitive Services. Later ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=89DCAEF43F344A128F88B89845E2FAFE&url=https%3a%2f%2fsip-trunking.tmcnet.com%2fnews%2f2022%2f05%2f09%2f9597935.htm&c=17698570803777488065&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment