امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, January 27, 2020

K&L Gates Accused Of Not Accommodating Worker's ADHD

Krastman had been hired in 2016 to work as a data steward on K&L Gates' Client Relationship Management database, and was promoted to CRM specialist in 2017, the suit said. His responsibilities ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=27D7B588FF374F73B5A954C40FF3DEF1&url=https%3a%2f%2fwww.law360.com%2femployment%2farticles%2f1238025%2fk-l-gates-accused-of-not-accommodating-worker-s-adhd&c=3672326802050297567&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment