امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 30, 2020

The Road to Transforming the Customer Service Experience: Investing in great outcomes for employees and customers

Moving beyond CRM to shift your company into high gear Ask companies about being competitive and all roads lead back to providing an exceptional customer experience. But creating that experience means ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=999F4EF564A64B028D5740DDB81D942A&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fReportsandResearch%2f9177-The-Road-to-Transforming-the-Customer-Service-Experience-Investing-in-great-outcomes-for-employees-and-customers-.htm&c=10536656887113548914&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment