امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 30, 2020

Dystopia Starter Kit: The data privacy nightmare of facial recognition and location apps in the SEC

Beacon triggered push notifications allow instant and personal marketing like never before and integration with CRM systems and data warehouses make FanMaker an integral part of any ticket sales and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=38013C30BBE9459591DB00A3E6C52799&url=https%3a%2f%2fwww.rollbamaroll.com%2f2020%2f1%2f30%2f21115391%2fdystopia-starter-kit-the-data-privacy-nightmare-of-facial-recognition-and-location-apps-in-the-sec&c=4739211410256273511&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment