امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 29, 2020

8X8 Contact Center Adds Secure Payment Process and Quality Management Capabilities, Wins Customer Magazine 2019 Customer Experience Innovation Award

More efficient outbound campaign and number management – Enhanced dialer capabilities, including Dynamic List Management, automatically update dialing lists by pulling directly from the CRM system in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A5114B7E95CC451CB64CA937A514F7A9&url=https%3a%2f%2fwww.cmo.com.au%2fmediareleases%2f38037%2f8x8-contact-center-adds-secure-payment-process%2f&c=12803772279182493664&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment