امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 28, 2020

SAP Reports 39% Cloud Sales Surge In 2019, Continued Customer Migration To S/4HANA

SAP has been transitioning its product portfolio from its traditional on-premises ERP applications and other software to cloud-based applications, including its SAP S/4HANA ERP and SAP C/4HANA CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ADE1CBA3FDD2432D95E87CFF6E67F9DB&url=https%3a%2f%2fwww.crn.com%2fnews%2fapplications-os%2fsap-reports-39-cloud-sales-surge-in-2019-continued-customer-migration-to-s-4hana&c=11800606672519249427&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment