امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 31, 2020

Revegy Established as Customer Revenue Optimization Market Segment Leader in 2019

Revegy, a leading customer revenue optimization platform provider for account and opportunity planning, announced highlights from its 2019 fiscal year, including significant enhancements to the Revegy ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7523393C8505453ABC0A6F5448D8544F&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2frevegy-established-customer-revenue-optimization-180000697.html&c=2587723961279213529&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment