امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 31, 2020

3 Lagging Long Ideas That We Still Love

ROIC remains steady at 20%. Unlike GM, ORCL’s decline over the second half of 2019 wasn’t linked to another stock’s rise. Salesforce (CRM), the micro-bubble stock over which we think ORCL will ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7436FDB97A8940AFA884C5D56F126E37&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4320563-3-lagging-long-ideas-still-love&c=2412759951207006310&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment