Realogy, the largest U.S. brokerage, unveiled a new suite of tools for its agents it’s calling a “productivity hub,” with a CRM program and a messaging app.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=91EA4A23FCAA4B7DAD5AC09C3BE71299&url=https%3a%2f%2fwww.housingwire.com%2farticles%2frealogy-unveils-new-crm-and-app-for-agents%2f&c=14217383979877539283&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment