امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 28, 2020

Cisco Enhances Contact Center Portfolio

Additionally, call highlights can be automatically synched with CRM systems so agents and supervisors can reference past support issues. Through an expanded partnership with Google Cloud, Cisco is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ADE1CBA3FDD2432D95E87CFF6E67F9DB&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d136259&c=10481103837984896016&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment