امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 30, 2020

B2B Buyers Still Want the Human Touch – What’s a B2B Seller to Do?

For example, B2B buyers in need of a CRM solution are going to have questions and requirements specific to their particular businesses that a conversation with a chatbot simply cannot address. Many ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=38013C30BBE9459591DB00A3E6C52799&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fdigital-marketing%2fb2b-buyers-still-want-the-human-touch-whats-a-b2b-seller-to-do%2f&c=16809269321975743556&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment