امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 28, 2020

Informatica Named as a Leader in IDC MarketScape for Worldwide Product Information Management Applications for Commerce

"Technical integrations: Customers that we interviewed rated Informatica above average when asked about how easy it is to build technical integrations to external systems such as ERP, CRM, and digital ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=18A5FAA69D1E427381AE8FB2CA9A4C6D&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2finformatica-named-as-a-leader-in-idc-marketscape-for-worldwide%2farticle_165e1488-ba3b-567d-821e-311150e70557.html&c=8780633329262669254&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment