امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 29, 2020

The most in demand IT skills

A Robert Half survey of 150 Australian CIOs shows cloud technologies (AWS/Azure) and database management (Oracle, Microsoft SQL Server) are leading the way as ‘high to urgent demand’ skills, closely ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A01DF7589C842919D44C0B5468FB79A&url=https%3a%2f%2fistart.com.au%2fnews-items%2fthe-most-in-demand-it-skills%2f&c=259952196680487930&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment