امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 29, 2020

Middle East Cloud Applications Market Report 2020 - Improving Network Connectivity to Provide Seamless SaaS Implementation

DUBLIN, Jan. 29, 2020 /PRNewswire/ -- The "Middle East Cloud Applications Market by Application (ERP, CRM, HCM, SCM, and Business Intelligence and Analytics), Organization Size, Vertical (BFSI, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A5114B7E95CC451CB64CA937A514F7A9&url=http%3a%2f%2fwww.mobilitytechzone.com%2fwimax%2fnews%2f2020%2f01%2f29%2f9089054.htm&c=8707959520252576270&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment