امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 31, 2020

5 Mistakes to Avoid if You Want to Reap the Benefits of Marketing Automation

Likewise, your blog should cover various topics and cater to users in all buying stages. For example – if you are selling a CRM software subscription, like Nimble, your blog can cover topics for the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7523393C8505453ABC0A6F5448D8544F&url=https%3a%2f%2fwww.nimble.com%2fblog%2fmistakes-to-avoid-marketing-automation%2f&c=13975293657689362927&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment