امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 28, 2020

Digital Trends Live: Facebook’s off-activity tool, Super Bowl players talk tech

Naomi Assaraf, founder of CloudHQ, joins us to talk about how to get the most out of G-Suite with custom CRM-level tools. John Velasco, ST’s smart home editor, then joins the program from our New York ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ADE1CBA3FDD2432D95E87CFF6E67F9DB&url=https%3a%2f%2fwww.digitaltrends.com%2fdigital-trends-live%2fepisode-303%2f&c=12185263236791802373&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment