امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 31, 2020

CDG Celebrates 50 Years Of Providing BSS/OSS Solutions

For MBS, that drive has produced enhancements in our Task Management, E-Care, and CRM / Prospects modules and expanded our API integrations with third-party mapping, financial, and CRM applications.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7436FDB97A8940AFA884C5D56F126E37&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-cdg-celebrates-50-years-providing-bssoss-solutions-%2f2020%2f01%2f31%2f9090376.htm&c=11117942937352244769&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment