امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 29, 2020

Top 5 Reasons Projects Fail Implementing Enterprise Software (and how to fix it)

According to a recent study done in the United States, nearly half of all enterprise software implementations do not meet their objectives. This is a common problem across the board and affects CRM, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A5114B7E95CC451CB64CA937A514F7A9&url=https%3a%2f%2freqtest.com%2frequirements-blog%2f5-reasons-projects-fail-implementing-enterprise-software%2f&c=11405955392636959286&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment