Naomi Assaraf, founder of CloudHQ, joins us to talk about how to get the most out of G-Suite with custom CRM-level tools. John Velasco, ST’s smart home editor, then joins the program from our New York ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=18A5FAA69D1E427381AE8FB2CA9A4C6D&url=https%3a%2f%2fwww.digitaltrends.com%2fdigital-trends-live%2fepisode-303%2f&c=12185263236791802373&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment