If you’re primarily managing rooms, then, at your business’s core, you primarily rely on an inventory management system. If you’re primarily managing potential guests, then you primarily rely on a CRM ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=18A5FAA69D1E427381AE8FB2CA9A4C6D&url=https%3a%2f%2finsights.ehotelier.com%2finsights%2f2020%2f01%2f29%2fwhy-guests-need-to-be-at-the-center-of-everything%2f&c=3067545902744685443&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment