امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 31, 2020

In-Store Wi-Fi: The Six Common Mistakes Retailers Make

Do you remember back in 2012 when CEO Ron Johnson announced that providing free guest Wi-Fi was a critical piece of his strategy to modernize JCPenney and reverse the company’s downward slide? If so, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7436FDB97A8940AFA884C5D56F126E37&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2ftheyec%2f2020%2f01%2f31%2fin-store-wi-fi-the-six-common-mistakes-retailers-make%2f&c=8883357657034552318&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment