امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 30, 2020

CRM Application Software Market Study: An Emerging Hint of Opportunity | IBM, SAP, Oracle

An extensive elaboration of the Global CRM Application Software market strategy of the industry players in the precision of import/export consumption, supply and demand. The study starts with an ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=38013C30BBE9459591DB00A3E6C52799&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fcrm-application-software-market-study-an-emerging-hint-of-opportunity-ibm-sap-oracle-2020-01-30&c=8965204299578937081&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment