امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 30, 2020

Driving Radical Customer Service Innovation. Move beyond operational demands to deliver proactive strategies that drive business growth

To adjust to this new reality, customer service organizations are rethinking their technology, data, and operations. destinationCRM.com is dedicated to providing Customer Relationship Management ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=999F4EF564A64B028D5740DDB81D942A&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fReportsandResearch%2f9178-Driving-Radical-Customer-Service-Innovation.-Move-beyond-operational-demands-to-deliver-proactive-strategies-that-drive-business-growth.htm&c=6397975381744964274&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment