امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 30, 2020

Leading Cloud ERP, CX and CRM technology consulting and software company named a Bob Scott's Insights VAR Star for 2019

WOODLAND HILLS, Calif., Jan. 30, 2020 /PRNewswire-PRWeb/ -- For the seventh consecutive year, FayeBSG has been selected as a member of the Bob Scott's VAR Stars for 2019, a group of 100 organizations ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=38013C30BBE9459591DB00A3E6C52799&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f20%2f01%2fn15220691%2fleading-cloud-erp-cx-and-crm-technology-consulting-and-software-company-named-a-bob-scotts-insight&c=5660281269935088391&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment