امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, January 27, 2020

Copper Announces General Availability of G Suite Add-ons to Make Business Relationship Owners More Productive

Greater functionality within G Suite supports Copper's mission to streamline work productivity for small businesses SAN FRANCISCO, Jan. 27, 2020 /PRNewswire/ -- Copper, the leading provider of CRM for ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=27D7B588FF374F73B5A954C40FF3DEF1&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fcopper-announces-general-availability-g-234900610.html&c=16180664910527306121&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment