امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 30, 2020

Ingram Micro Evolves UC Practice with Red Box Voice Data Deal

Seamless integration with leading automatic speech recognition (ASR) tools, combined with an open API philosophy, ensures customers have complete sovereignty over both structured and unstructured ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=38013C30BBE9459591DB00A3E6C52799&url=https%3a%2f%2fwww.channelpartnersonline.com%2f2020%2f01%2f30%2fingram-micro-evolves-uc-practice-with-red-box-voice-data-deal%2f&c=14645401023944243315&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment