امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 28, 2020

Pecan.ai launches with $11M Series A to automate machine learning

Pecan template catalog and screen pulling churn data from various data sources (Photo: Pecan.ai) After you select the template and point to a data source such as a database, data lake or CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=18A5FAA69D1E427381AE8FB2CA9A4C6D&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fentertainment%2fpecan-ai-launches-11m-series-132414702.html&c=4751028225045939312&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment