امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 31, 2020

Understanding CRM and Its Benefits for B2B

These days, CRM has become an intricate part of every business strategy, be it small medium and large. In short, CRM stands for customer relationship management and is designed to help businesses ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7436FDB97A8940AFA884C5D56F126E37&url=https%3a%2f%2fthesocialmediamonthly.com%2funderstanding-crm-and-its-benefits-for-b2b%2f&c=12940535461635351394&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment