امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 28, 2020

Practice (Management) Makes Perfect: Five Things You Didn’t Know About MyCase

MyCase recognizes that modern law firm marketing is largely based on engagement. So, the case management product has also been steadily adding marketing-related, CRM-style features. The latest ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ADE1CBA3FDD2432D95E87CFF6E67F9DB&url=https%3a%2f%2fwww.attorneyatwork.com%2fpractice-management-makes-perfect-five-things-you-didnt-know-about-mycase%2f&c=2804764842729631682&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment