Regarding ReconMatch, the company said that to identify used car payment-driven buyers, it uses data from various sources, such as the dealerships’ CRM systems and DMS. When a vehicle enters recon, ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ADE1CBA3FDD2432D95E87CFF6E67F9DB&url=https%3a%2f%2fwww.autoremarketing.com%2ftechnology%2freconvelocity-looks-bring-new-levels-automation-recon&c=7494385558335911856&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment