امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 28, 2020

What to adopt in 2020 and what to leave behind

2 Industry unites to create bushfire... 3 CRM is not enough, declares new... 4 It’s time to rethink your... 5 Marketing in 2020: content will... 1 What to adopt in 2020 and what to... 2 Kia offers ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=18A5FAA69D1E427381AE8FB2CA9A4C6D&url=https%3a%2f%2fwww.marketingmag.com.au%2fhubs-c%2fsponsored-marketo-adopt-in-2020%2f&c=5657965763074607041&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment