امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 29, 2020

How Traditional Companies Can Utilize AI And Machine Learning To Build Better Products

By moving away from a data silo world to a data lake environment, you’re giving your business an extra edge to compete.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A01DF7589C842919D44C0B5468FB79A&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbestechcouncil%2f2020%2f01%2f29%2fhow-traditional-companies-can-utilize-ai-and-machine-learning-to-build-better-products%2f&c=8647932042397102796&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment