For MBS, that drive has produced enhancements in our Task Management, E-Care, and CRM / Prospects modules and expanded our API integrations with third-party mapping, financial, and CRM applications.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7523393C8505453ABC0A6F5448D8544F&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-cdg-celebrates-50-years-providing-bssoss-solutions-%2f2020%2f01%2f31%2f9090376.htm&c=11117942937352244769&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment