امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 29, 2020

Salesforce.com (CRM) Dips More Than Broader Markets: What You Should Know

In the latest trading session, Salesforce.com (CRM) closed at $181.77, marking a -0.59% move from the previous day. This move lagged the S&P 500's daily loss of 0.09%. Elsewhere, the Dow gained 0.04%, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A5114B7E95CC451CB64CA937A514F7A9&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsalesforce-com-crm-dips-more-224510244.html&c=16416087459225153709&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment