امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 29, 2020

Smaller Cities Are Boosting Leisure & Business Events Offerings

The country ranks as one of the world’s top 10 most-popular tourism destinations, drawing upward of 38 million international visitors in 2018; but it also ranked No. 1 on Ovation’s “Top 5 Most Popular ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C2481E40A63745D08D21F49070C4AF1F&url=https%3a%2f%2fwww.pcma.org%2fsmaller-cities-boosting-leisure-business-events-offerings%2f&c=7009267570759491492&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment