By utilizing one of the company’s signature products, DaXtra Capture, TDC can automate the delivery of online candidate applications directly to its customer relationship management (CRM) database, ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=27D7B588FF374F73B5A954C40FF3DEF1&url=https%3a%2f%2fwww.bakersfield.com%2fap%2fnews%2fthe-delta-companies-partners-with-daxtra-to-further-enhance-digital%2farticle_6dc68bbc-6cfd-5bf5-95b8-b1849f8de586.html&c=17608561603518390092&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment