امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, January 27, 2020

The Delta Companies Partners with DaXtra to Further Enhance Digital Transformation Efforts

By utilizing one of the company’s signature products, DaXtra Capture, TDC can automate the delivery of online candidate applications directly to its customer relationship management (CRM) database, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=27D7B588FF374F73B5A954C40FF3DEF1&url=https%3a%2f%2fwww.bakersfield.com%2fap%2fnews%2fthe-delta-companies-partners-with-daxtra-to-further-enhance-digital%2farticle_6dc68bbc-6cfd-5bf5-95b8-b1849f8de586.html&c=17608561603518390092&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment