امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, January 27, 2020

Teaching and Learning Perspectives on the EDUCAUSE 2020 Top 10 IT Issues

First is the task of developing the campus digital learning ecosystem. According to Phil Ventimiglia: "Technologies such as chatbots, CRM, AI, and adaptive learning are a few of the critical items ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=27D7B588FF374F73B5A954C40FF3DEF1&url=https%3a%2f%2fer.educause.edu%2farticles%2f2020%2f1%2fteaching-and-learning-perspectives-on-the-educause-2020-top-10-it-issues&c=9817122224016477971&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment