امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, January 27, 2020

LiveVox Announces Acquisition of SpeechIQ

About LiveVox: LiveVox is the only one-stop-shop for true omnichannel engagement that unifies modern channels, CRM, and WFO functionality into a single cloud customer engagement platform.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=91EA4A23FCAA4B7DAD5AC09C3BE71299&url=https%3a%2f%2fventurebeat.com%2f2020%2f01%2f27%2flivevox-announces-acquisition-of-speechiq%2f&c=15868641706048279327&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment