امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, January 26, 2020

How Predictive Analytics Complements CRM

FREMONT, CA: Customer relationship management (CRM) is increasingly getting complex for businesses. Evolving customer expectations, the presence of competitors, and technological advancements are some ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=348D37989AFF4F46B903AFC01F98C1FD&url=https%3a%2f%2fwww.cioapplications.com%2fnews%2fhow-predictive-analytics-complements-crm-nid-5604.html&c=15911844248574155018&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment