امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, January 26, 2020

Coupa Is Still A Nosebleed Stock

Coupa Software Incorporated (NASDAQ:COUP) is an industry leader for cloud-based Business Spend Management (BSM). This company has dreams of being right up there alongside Workday (NASDAQ:WDAY), ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FECE2DFE7B4D43F282291731221DEE18&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4319038-coupa-is-still-nosebleed-stock&c=6068716983673017332&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment