امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, January 10, 2022

Disrupting Tech Revenue Generation with CRO Jeff Hoffman

Most tech companies are small to mid-sized, and currently operating with less than $25 million in funding and if they ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B7FF172F971F469C9D74ED46897A5ED6&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f22%2f01%2fn24979077%2fdisrupting-tech-revenue-generation-with-cro-jeff-hoffman&c=11296197668548424978&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment